• Home
  • Lkr
    • Zill - Mediakundige ontwikkeling (ME)
    • ICT eindtermen
    • Kleuter stappenplannen
      • Algemeen overzicht met downloads
      • BINGO
      • Kleuren
      • Facetoon
      • Behendigheid muis (cursouri)
      • Ik speel met de muis
      • Ik tover met de muis
      • Intrus (indringer)
      • Observeer
      • Ombres (schaduwen)
      • Painting and discovering (kleur en ontdek)
    • Ict nieuwtjes
  • Kleuter 1
    • Algemene informatie
    • Taalontwikkeling
    • Ontwikkeling wereldoriëntatie
    • Muzische ontwikkeling
    • Ontwikkeling wiskunde
    • Motorische competenties
    • Educatieve spelletjes
    • Thema's K1
  • Kleuter 2
    • Taalontwikkeling
    • Ontwikkeling wereldoriëntatie
    • Muzische ontwikkeling
    • Ontwikkeling wiskunde
    • Motorische competenties
    • Educatieve spelletjes
    • Thema's K2
  • Kleuter 3
    • Taalontwikkeling
    • Ontwikkeling wereldoriëntatie
    • Muzische ontwikkeling
    • Ontwikkeling wiskunde
    • Motorische competenties
    • Educatieve spelletjes
    • Thema's K3
  • L 1
    • 1. Taal
      • Luisteren
      • 2. Lezen
      • 3. Schrijven
      • 4. Taalbeschouwing
      • Taalspelletjes
    • 2. Rekenen
      • 1. Algemeen
      • 2. Getallenkennis
      • 3. Plus en min
      • 4. Splitsingen
      • 5. Meten en metend rekenen
    • 3. wereldoriëntatie
      • 1. Mens en natuur
      • 2. Mens en tijd
      • 3. Verkeer
      • 4. Mens en maatschappij
      • Thema's
    • 4. Muzische opvoeding
      • Muzikale opvoeding
      • Beeldende opvoeding
      • Bewegingsexpressie
    • Thema's
      • Kunst
      • Voetbal L1
  • L 2
    • taal
      • Luisteren
      • Lezen
      • Schrijven/Spelling
      • Taalbeschouwing
      • Taalspelletjes
      • SAN
        • L2 : Eindtoets juni
    • Rekenen
      • Algemeen
      • Getallenkennis
      • Bewerkingen
        • Maaltafels
        • Deeltafels
      • Meten en metend rekenen
    • wereldoriëntatie
      • Mens en natuur
      • Mens en ruimte
      • Mens en maatschappij
      • Mens en tijd
        • Dagen, maanden en seizoenen
      • Mens en techniek
      • Mens en levensonderhoud
      • Verkeer
      • Thema's
        • Sinterklaas
        • L2 : Het jaartje rond.
    • muzische opvoeding
      • Muzikale opvoeding
      • Beeldende opvoeding
      • Bewegingsexpressie
  • L 3
    • Taal
      • Luisteren
      • Lezen
      • Schrijven
      • Taalbeschouwing
    • Rekenen
      • Getallenkennis
      • Bewerkingen
      • Meten en metend rekenen
      • Denkspelletjes : sudoku's
    • Wereldoriëntatie
      • Mens en natuur
      • Mens en ruimte
      • Mens en maatschappij
      • Mens en tijd
      • Mens en techniek
      • Mens en levensonderhoud
      • Verkeer
      • Thema's
    • Muzische opvoeding
      • Muzikale opvoeding
      • Beeldende opvoeding
      • Bewegingsexpressie
  • L 4
    • Taal
      • Lezen
      • Schrijven
      • Taalbeschouwing
    • Rekenen
      • Getallenkennis
      • Bewerkingen
      • Meten en metend rekenen
      • Meetkunde
      • Toepassingen
    • wereldoriëntatie
      • Algemeen
      • Mens en natuur
      • Mens en ruimte
      • Mens en samenleving
      • Mens en tijd
      • Mens en techniek
      • Mens en levensonderhoud
      • Verkeer
      • Thema's
        • België algemeen
        • België Sint-Jan
        • Thuis in mijn provincie Vlaams-Brabant
        • Kijk hoe het groeit
        • Smullen maar.
    • Muzische opvoeding
      • Muzikale opvoeding
      • Bewegingsexpressie
      • Beeldende opvoeding
  • L 5
    • Taal
      • L5 : Lezen : Begrijpend lezen
      • Schrijven
      • Taalbeschouwing
      • Taalspelletjes
    • Rekenen
      • Getallenkennis
      • Bewerkingen
      • Meten en metend rekenen
      • Meetkunde
      • Toepassingen
    • wereldoriëntatie
      • Algemeen
      • Mens en natuur
        • Mens
      • Mens en ruimte
      • Mens en samenleving
      • Mens en tijd
      • Mens en techniek
      • Mens en levensonderhoud
      • Verkeer
      • Thema's
        • L5 SV : Snuffelen in de natuur.
    • Frans
      • Beaufort 5 : contacten
      • Beaufort 5 : werkwoorden
      • Super max 5 - unité's
      • Super max 5 : verbes
      • Quartier Étoiles 5 : Planètes
      • Quartier Étoiles 5 : werkwoorden
    • Muzische opvoeding
      • Muzikale opvoeding
      • Bewegingsexpressie
      • Beeldende opvoeding
  • L 6
    • Taal
      • Begrijpend lezen
      • Schrijven
      • Taalbeschouwing
      • Taalspelletjes
    • Rekenen
      • Getallenkennis
      • Bewerkingen
      • Meten en metend rekenen
      • Meetkunde
      • Toepassingen
    • Wereldoriëntatie
      • Algemeen
      • Mens en natuur
      • Mens en ruimte
      • Mens en samenleving
      • Mens en tijd
      • Mens en techniek
      • Mens en levensonderhoud
      • Verkeer
      • Thema's
    • Frans
      • Beaufort 6 : contacten
      • Beaufort 6 : verbes
      • Super max 6 : unité's
      • Super max 6 : verbes
      • Quartier Étoile 6 : Planètes
      • Quartier Étoile : verbes
    • Muzische opvoeding
      • Muzikale opvoeding
      • Bewegingsexpressie
      • Beeldende opvoeding
  • Anderstaligen
    • Thema's
    • Algemeen
  • Links
    • Algemeen
    • Enquête

ICT kleurt

SG PajottenRand
Zoeken
Contact Info

www.sint-amandusschool.be

 

 

 

www.sint-antoniusschool.be

 

 

 www.mulhof.be

 

 www.sint-jan.be

 

www.vincentiusschool.be

L5 : Super max 5 : unité 1

 

Situation 1

Situation 2

 

1. Flashcards

 

2. Leren

 

3. Spellen

 

4. Match

 

5. Gravity

 

6. Test

 

 

1. Flashcards

 

2. Leren

 

3. Spellen

 

4. Match

 

5. Gravity

 

6. Test

 

Superdico

Werkwoord s'appeler

 

1. Flashcards

 

2. Leren

 

3. Spellen

 

4. Match

 

5. Gravity

 

6. Test

 

 

1. Flashcards

 

2. Leren

 

3. Spellen

 

4. Match

 

5. Gravity

 

6. Test

 

Oefeningen werkschrift

 

1. Tu comprends ? Associe. (Begrijp je het ? Verbind.)

 

4. Mets les lettres dans le bon ordre. (Zet de letters in de juiste volgorde.)

 

5. Complète avec "professeur", "élève", "bien", "Voici", "répéter".

 

6b. Écris le bon moet ou les bons mots pour chaque dessin.

 

6c. Ecris le bon mot pour chaque chiffre. (Schrijf voor elk cijfer het juiste woord.)

 

9. Associe pour faire une phrase. (Verbind om een zin te maken.)

 

12. U ou OU ? Lis les mots. Classe les mots sous le bon geste. (U of OU ? Lees de woorden. Rangschik de woorden onder het juiste gebaar.)

 

13. Lis ! (Lees !) Vrai ou faux ? (Waar of niet waar ?)

 

ICT PajottenRand