• Home
  • Lkr
    • Zill - Mediakundige ontwikkeling (ME)
    • ICT eindtermen
    • Kleuter stappenplannen
      • Algemeen overzicht met downloads
      • BINGO
      • Kleuren
      • Facetoon
      • Behendigheid muis (cursouri)
      • Ik speel met de muis
      • Ik tover met de muis
      • Intrus (indringer)
      • Observeer
      • Ombres (schaduwen)
      • Painting and discovering (kleur en ontdek)
    • Ict nieuwtjes
  • Kleuter 1
    • Algemene informatie
    • Taalontwikkeling
    • Ontwikkeling wereldoriëntatie
    • Muzische ontwikkeling
    • Ontwikkeling wiskunde
    • Motorische competenties
    • Educatieve spelletjes
    • Thema's K1
  • Kleuter 2
    • Taalontwikkeling
    • Ontwikkeling wereldoriëntatie
    • Muzische ontwikkeling
    • Ontwikkeling wiskunde
    • Motorische competenties
    • Educatieve spelletjes
    • Thema's K2
  • Kleuter 3
    • Taalontwikkeling
    • Ontwikkeling wereldoriëntatie
    • Muzische ontwikkeling
    • Ontwikkeling wiskunde
    • Motorische competenties
    • Educatieve spelletjes
    • Thema's K3
  • L 1
    • 1. Taal
      • Luisteren
      • 2. Lezen
      • 3. Schrijven
      • 4. Taalbeschouwing
      • Taalspelletjes
    • 2. Rekenen
      • 1. Algemeen
      • 2. Getallenkennis
      • 3. Plus en min
      • 4. Splitsingen
      • 5. Meten en metend rekenen
    • 3. wereldoriëntatie
      • 1. Mens en natuur
      • 2. Mens en tijd
      • 3. Verkeer
      • 4. Mens en maatschappij
      • Thema's
    • 4. Muzische opvoeding
      • Muzikale opvoeding
      • Beeldende opvoeding
      • Bewegingsexpressie
    • Thema's
      • Kunst
      • Voetbal L1
  • L 2
    • taal
      • Luisteren
      • Lezen
      • Schrijven/Spelling
      • Taalbeschouwing
      • Taalspelletjes
      • SAN
        • L2 : Eindtoets juni
    • Rekenen
      • Algemeen
      • Getallenkennis
      • Bewerkingen
        • Maaltafels
        • Deeltafels
      • Meten en metend rekenen
    • wereldoriëntatie
      • Mens en natuur
      • Mens en ruimte
      • Mens en maatschappij
      • Mens en tijd
        • Dagen, maanden en seizoenen
      • Mens en techniek
      • Mens en levensonderhoud
      • Verkeer
      • Thema's
        • Sinterklaas
        • L2 : Het jaartje rond.
    • muzische opvoeding
      • Muzikale opvoeding
      • Beeldende opvoeding
      • Bewegingsexpressie
  • L 3
    • Taal
      • Luisteren
      • Lezen
      • Schrijven
      • Taalbeschouwing
    • Rekenen
      • Getallenkennis
      • Bewerkingen
      • Meten en metend rekenen
      • Denkspelletjes : sudoku's
    • Wereldoriëntatie
      • Mens en natuur
      • Mens en ruimte
      • Mens en maatschappij
      • Mens en tijd
      • Mens en techniek
      • Mens en levensonderhoud
      • Verkeer
      • Thema's
    • Muzische opvoeding
      • Muzikale opvoeding
      • Beeldende opvoeding
      • Bewegingsexpressie
  • L 4
    • Taal
      • Lezen
      • Schrijven
      • Taalbeschouwing
    • Rekenen
      • Getallenkennis
      • Bewerkingen
      • Meten en metend rekenen
      • Meetkunde
      • Toepassingen
    • wereldoriëntatie
      • Algemeen
      • Mens en natuur
      • Mens en ruimte
      • Mens en samenleving
      • Mens en tijd
      • Mens en techniek
      • Mens en levensonderhoud
      • Verkeer
      • Thema's
        • België algemeen
        • België Sint-Jan
        • Thuis in mijn provincie Vlaams-Brabant
        • Kijk hoe het groeit
        • Smullen maar.
    • Muzische opvoeding
      • Muzikale opvoeding
      • Bewegingsexpressie
      • Beeldende opvoeding
  • L 5
    • Taal
      • L5 : Lezen : Begrijpend lezen
      • Schrijven
      • Taalbeschouwing
      • Taalspelletjes
    • Rekenen
      • Getallenkennis
      • Bewerkingen
      • Meten en metend rekenen
      • Meetkunde
      • Toepassingen
    • wereldoriëntatie
      • Algemeen
      • Mens en natuur
        • Mens
      • Mens en ruimte
      • Mens en samenleving
      • Mens en tijd
      • Mens en techniek
      • Mens en levensonderhoud
      • Verkeer
      • Thema's
        • L5 SV : Snuffelen in de natuur.
    • Frans
      • Beaufort 5 : contacten
      • Beaufort 5 : werkwoorden
      • Super max 5 - unité's
      • Super max 5 : verbes
      • Quartier Étoiles 5 : Planètes
      • Quartier Étoiles 5 : werkwoorden
    • Muzische opvoeding
      • Muzikale opvoeding
      • Bewegingsexpressie
      • Beeldende opvoeding
  • L 6
    • Taal
      • Begrijpend lezen
      • Schrijven
      • Taalbeschouwing
      • Taalspelletjes
    • Rekenen
      • Getallenkennis
      • Bewerkingen
      • Meten en metend rekenen
      • Meetkunde
      • Toepassingen
    • Wereldoriëntatie
      • Algemeen
      • Mens en natuur
      • Mens en ruimte
      • Mens en samenleving
      • Mens en tijd
      • Mens en techniek
      • Mens en levensonderhoud
      • Verkeer
      • Thema's
    • Frans
      • Beaufort 6 : contacten
      • Beaufort 6 : verbes
      • Super max 6 : unité's
      • Super max 6 : verbes
      • Quartier Étoile 6 : Planètes
      • Quartier Étoile : verbes
    • Muzische opvoeding
      • Muzikale opvoeding
      • Bewegingsexpressie
      • Beeldende opvoeding
  • Anderstaligen
    • Thema's
    • Algemeen
  • Links
    • Algemeen
    • Enquête

ICT kleurt

SG PajottenRand
Zoeken
Contact Info

www.sint-amandusschool.be

 

 

 

www.sint-antoniusschool.be

 

 

 www.mulhof.be

 

 www.sint-jan.be

 

www.vincentiusschool.be

L6 : Super max 6 : unité 6

 

Situation

Superdico

 

1. Flashcards

 

2. Leren

 

3. Schrijven

 

4. Spellen

 

5. Match

 

6. Gravity

 

7. Test

 

1. Flashcards

 

2. Leren

 

3. Schrijven

 

4. Spellen

 

5. Match

 

6. Gravity

 

7. Test

Oefeningen werkschrift

 

1. Tu comprends ? Associe.

 

3. Complète la grille.

 

4a. Complète avec "amoureux", "texte", "jeune", "fille".

 

4b. Complète avec "fatiguée", "vieille", "timide", "furieuse", "aventures", "farceur".

 

5b. Écris le bon mot ou les bon motspur chaque dessin.

 

7. Lis la question. Pose la même question avec "Est-ce que".

 

 

8. Lis la phrase. Pose deux questions avec le mot entre parenthèses.

 

9. Complète et retiens. Pouquoi. Parce que.

 

10a. Pourquoi et parce que.

 

10b. Transforme les phrases en questions et réponses.

 

11a. Pourquoi et parce que.

 

11b. Écris la bonne réponse.

 

14b. Lis ! Vrai, faux ou on ne sait pas.

 

ICT PajottenRand